3.8.10

TRAILERPARK FESTIVAL

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Her er lige et par skud fra mobilen. Jeg er sikker på at der er en håndfuld gode billeder på vej op ovre hos Henrik, så smut lige forbi!

Det var lidt underligt at være på en festival 3 dage i træk, og så være hjemme og sove hver dag. Det har jeg ikke prøvet før. Men føj, det var sjovt! Den første aften var jeg dog super træt og ikke den vilde fest abe. Det fik jeg heldigvis lavet om på lørdag aften hvor Signe og Simone joinede mig og Henrik. Søndag var den fedeste dag synes jeg. Musikken var klasse!
Vi fik set Wareika der er herre seje. Trailerpark Allstars AKA Trentemøller og Djuna Barnes lavede den vildeste fest, tror aldrig jeg har oplevet noget lignende. Det var helt vildt!
Festen blev fint sluttet af med Vinnie Who.
På vej hjem i bilen vågnede jeg op fra en semi-trance tilstand ved at Henrik råbte DER ER NOGET GALT MED RASMUS, HVAD SKER DER?! Så måtte vi lige stoppe på motorvejen så jeg kunne hilse på asfalten.
Efter en tømmermændsagtig mandag med hele den første sæson af FRIENDS (90'er tv FTW!!) og en kæmpe portion spareribs fra Hr. Weber med familien er jeg ved at være ovenpå igen!

No comments:

Post a Comment