14.2.10

Break!

Det har været en ret vild uge. Da jeg stod op igår kunne jeg slet ikke overskue at skulle på arbejde om aftenen. Jeg havde ellers planlagt at skulle ind til byen og finde Facehunter i Storm. Men det droppede jeg altså.
Jeg bor ca 20 km udenfor København, og med det offentlige går der alligevel en del tid med transport.
I løbet af ugen har jeg været i byen seks gang, kommet hjem efter midnat hver dag, været på modemesser og til fest. Jeg trænger til en pause!
Derfor har det været en rigtig fin dag i dag. Jeg er taget til Holbæk for at fejre min fars fødselsdag.
I Holbæk deler jeg et lille værelse med min bror, og jeg har ikke rigtigt nogle ting heroppe. Uden computer og overkommelig afstand til venner bliver man tvunget til at koble af. Huset ligger lige ud til kirken, og der var tøndeslagning (er det et ord?) og masser af små børn i kostumer. Vi har gået fra Holbæk havn to kilometer over isen og ud til en halvø. Her lå en lille ussel kro hvor vi var inde og købe varm kakao. Så gik turen tilbage over isen til en virkelig flot solnedgang. Hjemme igen fik vi lækker middag, og så har jeg fået læst en del. Det har bare været en rigtig slappe dag oven på en halvstresset uge. Skønt!
Her følger lige et par billeder fra i dag.


















































Det gik godt nok hen og blev ret dagbogs-agtigt i dag.

Location:Klosterporten,Holbæk,Danmark

No comments:

Post a Comment