14.8.10

WHAT A WEEK

Her er hele Robyns kommende album ude start september. Er ikke så skarp til SoundCloud, så rækkefølgen er lidt fucked..


Det har været nogle vilde dage med fester og mode. Havde ikke regnet med at kunne komme til nogen modeshows, men det viser sig at det ikke er særligt svært at komme med. Var både til Wood Wood og Henrik Vibskov show uden noget der lignede en invitation. Det var fedt at se, og Vibskovs show var virkelig en oplevelse. Det foregik på broen over søen i Ørestedsparken. Det var næsten midnat, træerne oplyste, røg udover søen og mærkelige rytmer. Wood Wood var også ret sjovt at se, modellerne var drivvåde mens de gik rundt i lokalet. Jeg er jo på ingen måde modeblogger, der er bare noget ved modeugen der taler til mig.
Jeg har været rundt med Henrik alle dagene og det har været så sjovt. Shows om dagen, så ud og spise, og så fest. Onsdag var det Euromans fest på taget af et parkeringshus hvor Le spillede. Det var selvsagt hende der fik mig ind til de gratis drikkevarer!
Hun fyrede op for sit Yoav remix som (vist) snart udkommer. Lyden på taget var så skidt, så jeg fik høretelefonerne på bag pulten og lyttede. Det er et super lækkert mix!!
Torsdag var vi til Soundvenue fest i Pumpehuset. What a waste..
En eller anden skrev på twitter at Adidas havde købt Soundvenue, og det passer sgu meget godt. Hele festen blev optaget til en Adidas reklame, der var endda overvågningskameraer på toilettet. Efter en mand havde hældt en drink på Henrik, hvorefter en pige stak et shot i hovedet på ham tog vi videre i regnen. Skidt fest, Soundvenue!
Så tog vi videre til et mennesketomt Kødbyen.
Igår tog Signe og Simone også med til byen. Mine dejlige venner inviterede på afrikansk mad på Mogogo. Det var virkelig en fed oplevelse. Vi spiste mad med fingrene, det var så lækkert!
Derefter tog vi så ud til Vibskov showet hvor der var gratis guldøl, jo tak!

I aften har Le skaffet mig en billet til LCD Soundsystem i Koncerthuset, det bliver så fedt! Efter LCD tager vi til Simons hvor Pepe Jeans holder modefest.

Det har været nogle sindsyge dage, og jeg glæder mig lidt til en doven dag i morgen. Der er nogle billeder fra de sidste par dage ovre på Henriks blog: WHERE FASHION IS, FASHION IS

No comments:

Post a Comment