6.8.10

Bootleg VS Remix

Okay, så jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke aner hvad forskellen er. Og med job for Le Gammeltoft og snart også BETA BOOKING så tænker jeg at det simpelthen er for dårligt. Derfor har jeg sat mig for at lade google finde svaret. Tadaah.

Photobucket

Den eneste reelle forskel der virkeligt er, er at et remix er en lovlig udgivelse hvor imod et bootleg ikke har været gennem pladeselskab eller original artist. Som jeg ser det er bootlegs i højere grad en DJ's lidt alternative udgave af et track, dog uden de store ændringer. Internettet gør det jo så bare enormt let at dele, og hvad der måske bare har været tænkt til egen brug til gigs osv, ender med at blive delt over hele verden. Sangen Lip Gloss med Lil' Mama er ikke lige min kop te, men Lulu Rouge ændrer det bare en smule, og vupti - BOOTLEG BANGER!


LIL' MAMA - LIP GLOSS (LULU ROUGE BOOTLEG)



No comments:

Post a Comment