23.6.10

Hey Mrs. DJ! Get me some new tunes!

Photobucket

Sunny days by behncken

I Florida var jeg forbi en Apple Store. Der fik jeg endelig købt mig et usb-lydkort til min mac. Nu kan jeg lidt lettere mixe musik sammen, og det er sgu lækkert! Jeg var igår forbi Le og fik en masse spændende musik, så nu kunne jeg ikke holde mig tilbage for at lave et mix. Håber du kan li' det!

Hvis du er interesseret er tracklisten som følger:

1: Lindstrøm and Christabelle Baby Can't Stop (Aeroplane Remix)
2: Hip Kid 21st Century Disco Original Mix
3: Lorcan Mak Gypsy Bum (Rubix Refix)
4: Juan MacLean vs Grandtheft One Day (Grandtheft 12" Extended Dub)
5: Empire Of The Sun Standing On The Shore (Dirty Disco Youth Remix)
6: Miike Snow Silvia (Sebastian Ingrosso & Dirty South Remix)
7: Hot Chip Touch Too Much (Fake Blood Remix)
8: Vinnie Who What You Got Is Mine (Artmus Never Sneezed Upon Your Profile Re-Fix)
9: Spleen United Sunset to Sunset

No comments:

Post a Comment