16.5.10

I'll be gone

Jeg har ret travlt for tiden, og ved ikke lige hvornår jeg får mulighed for at opdatere bloggen igen. Der skal nok komme et eller andet op i løbet af ugen, men lige nu har jeg tid til at lave et indlæg der er lidt længere end de seneste har været. Om en uge går turen til NYC, Bahamas og Florida. Det bliver så lækkert. Men mens vi er væk i 3 uger sker der mange fede ting herhjemme. Let me present to you: ting jeg ville havde deltaget i hvis jeg ikke var på den anden side af Atlanten:

Først og fremmest er der Distortion

Photobucket

Distortion kører fra 2-6 juni og foregår både på gader og stræder samt forskellige indendørs locations spredt over København. Man kan blandt andet opleve Spleen United, Who Made Who, Simian Mobile Disco, Booka Shade, Lulu Rouge, Kasper Bjørke og mange, mange andre. Tjek programmet ud her.

D. 28. maj holder Soundvenue fest i Dansehallerne ude ved Carlsberg. Her kommer blandt andre Robyn, Fagget Fairys og Copenhagen Ratpack. Det skal nok blive en fest!


Og mens vi er ved hende Robyn... 7. juni udkommer hendes første af i alt tre albums i år, nemlig Body Talk Pt. 1.

Photobucket

Hankat udkommer på Sound of Copenhagen Records 7/6 med det fantastiske track Be The First. Det er et virkeligt utroligt nummer med vokal af Gladys Knight. Tracket udkommer med et par ret fine remixes, ved dog ikke om jeg her må afsløre hvem der står for dem. Men glæd dig, det er virkelig lækker musik;)

Til sidst, og måske vigtigst: Trentemøller udkommer med Into The Great Wide Yonder. Det kan jeg slet ikke vente på. Det sker 31. maj.

Photobucket

Dette er ikke et farvel endnu. Det er først næste mandag jeg rejser. Men der bliver nok at se til her den kommende uge. Jeg skal prøve om jeg kan få opdateret bloggen bare en gang eller to mens vi er væk, men vil ikke love noget ;)

No comments:

Post a Comment