6.4.10

Natte-blog

Så er det nat!
Jeg har lige set Syv Liv sammen med den gode Henrik. Det er en virkeligt flot film der helt klart er et kig værd. Vi sad dog og diskuterede dvd'ens cover, der mest af alt for filmen til at ligne en dårlig komedie fra 80'erne. Det er det ikke!

Photobucket

Nu er ham der Henrik ved at gå i seng, og mens han gør det, har jeg kapret hans MacBook...

Der er helt mørkt herinde i stuen, det eneste lys er fra computerskærmen. Det har tiltrukket katten der prøver at kæle med dette lys-orgel ved at gnide sit hoved ind i skærmen. Det blev dog hurtigt uinteressant. Nå, men jeg vil finde en seng frem...

Henrik bad mig tidligere i dag om at lave et indlæg til hans blog, så det har jeg da gjort. Du kan læse det på Where Fashion Is, Fashion Is.


No comments:

Post a Comment