15.4.10

... Men hvem er du?

Så er programmet for Roskilde offentliggjordt, og jeg må indrømme at jeg i år har kigget langt efter mine ønsker. På den anden side ved jeg at Roskilde for det meste booker nogle ret solide kunstnere. Jeg pakker tudekiksene væk, og går i gang med at undersøge hvem der egentlig står på programmet.

For et par dage siden skrev jeg om Robyn, som jeg dog kender. I dag er det Mathias Aguayo det drejer sig om.

Photobucket

Jeg har taget bandlisten og kigget på hvad der måske lyder interessant. Jeg starter oppe fra, og nummer to på listen er altså mr. Aguayo.
Han er en dj fra Chile der også bruger akustiske instrumenter samt sin vokal i sine sets. Nu har jeg lyttet til nummeret Rollerskate en håndfuld gange, og det er faktisk rimeligt fedt.


Jeg markerer Robyn og Matias Aguayo i listen til højre. Jeg vender tilbage med flere opdagelser fra programmet snart. Listen vil med tiden blive kortere, og til sidst kun indeholde dem jeg kunne tænke mig at høre på dette års festival.


(..og meget opfindsomt af mig at bruge samme billede 2 gange, ikk?')

No comments:

Post a Comment