3.3.10

Rock On!!

Igår vandt jeg tre tracks til download hos 7digital.com Det er en rigtig fed musikbutik med gode tilbud (det nye album med Gorillaz til 5 pund, anyone?).
Jeg havde ikke noget specifikt jeg gik efter at finde, så jeg har været godt rundt på deres siden i jagten på nogle gode tracks.
Et af dem blev så dette Siriusmo remix af Freelands Rock On. Jeg er før faldet over navnet Siriusmo der bla. er featured på et track med When Saints Go Machine.



Mens vi er ved den gode musik, så var det jo i mandags at Unga Bunga DAB og netradio gik live. Udover at jeg har hørt Gorillaz Stylo og Hot Chips One Life Stand lidt for tit har jeg ikke en finger at sætte på den radio. Og da det jo er super fede tracks er det helt cool med mig.


På DAB bør du kunne finde stationen ved lige at opdatere stationerne, der hedder den DR Unga Bunga. Netradioen kan du høre lige her.

No comments:

Post a Comment