17.2.10

Free stuff!!!

Okay, du er sikkert træt af at læse om modeugen, og det er også bare so last week, men nu kommer det altså!
Vi var afsted torsdag, og grundlaget for vores besøg på CIFF og Gallery var kort sagt tvivlsomt. Jeg skal ikke komme nærmere ind på det her, men hvis messerne virkeligt gerne vil have at det kun er for brance-folk, så skal de oppe sig lidt.
CIFF var virkeligt kedeligt!! Vi gik og snakkede om at det måtte være her -Føtex, Tøjeksperten og La Strada fandt deres inspiration. Til gengæld var Gallery i Forum rigtigt lækker, og der var masser at se på.
Men som jeg tidligere har nævnt, så er jeg lidt ligeglad med tøjet. Det er mere alt hypen omkring den. Og alle de gratis goder! Jeg har slæbt diverse gaver i massevis (okay, rolig nu) rundt i byen, og igår blev de endelig leveret hjem til mig.






Gallery havde en rigtig lækker guide med alle udstillerne samt oversigt over diverse shows. Det var virkeligt gennemført.



Nøglekæder er total 2004, men den var gratis! Og tjek lige den over moderne sorte (!) vandflaske fra JBS!



Der var en fancy lille stand i Gallery der havde svaret på det nye sort! Disse gummibånds armbåndsure er faktisk meget smarte. De er enormt simple, og så er de vandtætte. Med fare for at lave en SidneyLise vil jeg nu lave en lille prissammenligning. Det ur jeg holder i hånden til højre købte jeg i en lille skummel kiosk i Marielyst i sommers for 25 kr. På pakken stod der det var vandtæt.
I Gallery sagde damen fra Plastichic at uret var vandtæt og "med en vejledende udsalgspris på 149,- er det noget alle har råd til"..
Jeg ved godt at alt jeg køber hurtigt går hen og bliver den næste store, men at sætte prisen SÅ højt, det er jo helt vildt! Eneste forskel på mit ur og Plastchic's er at deres logo er skrevet på siden. Hvilket jeg mener er en brøler. Deres navn og logo er meget feminint, og de ville kunne ramme bredere ved at droppe logoet på uret.



Til Soundvenues Fashion Week Party endte jeg op med denne flotte maske fra maskeballet. Fin fest i øvrigt, ærgeligt vi smuttede så hurtigt!

___________________________________________________

I dag har jeg kørt på knallert, og det var skide skægt! Jeg føler mig som en lille dreng igen. Jeg har aldrig rigtig kørt en før idag. Det er min brors knallert, se lige hvor fin den er!



Så blev det også sent, nu står je i et dilemma. Skal jeg gå i seng, eller se et helt nyt afsnit af Lost? iTunes er lige blevet færdig med at hente afsnittet fra igår.. Nå, jeg skal jo ikke tidligt op, hva pokker?

No comments:

Post a Comment