11.1.10

Modeblog? Ikke helt...

Igår aftes sad jeg og kiggede rundt på en del danske modeblogs. De fleste af dem viste sig så at være styret af hunkønsvæsner, og det er der jo ikke noget galt i. Det er bare ikke så tit jeg går i kjoler. Det irriterrede mig faktisk lidt at jeg ikke kunne finde det jeg ledte efter... Til gengæld fandt jeg så ud af i dag at jeg ikke var den eneste der har kigget modeblogs igår.



I dagens Urban er der en stor artikel skrevet af Ane-Sophie Hansen om forskellige danske mode-blogs. Der bliver blandt andet nævnt Anywho, Afashiontale og My Clothing Blog.


Jeg synes at modeverdenen er enormt spændende, men hvis der er noget jeg hader så er det at bruge penge på tøj. Det er egentligt lige meget om det er dyrt eller billigt genbrug - jeg gider bare ikke rigtigt bruge mine penge på det. Hvis jeg tog de penge jeg bruger på musik og i stedet køber tøj, ville jeg nok have materiale til at starte en rigtigt modeblog. Men det gider jeg ikke, det må godt handle om mere end tøj.

Men jeg blev lige total inspireret af folk der ligger billeder op af hvad de selv har på den pågældende dag, så det gør jeg også lige.


2 comments:

  1. Problemet med de danske modeblogs er bare, at de allesammen har det samme på. Jeg synes ikke det er inspirerende, jeg får ikke nye ideer til min garderobe og det er ikke særlig kreativt. Jeg savner noget originalitet i danske blogs, der er svenskerne altså meget længere fremme!

    ReplyDelete
  2. og PS. Tak for link i siden :) Juhuu!

    ReplyDelete