8.1.10

Mænd der tuder når de synger...

Hvis der er noget jeg ikke kan holde ud, er det dårlig musik. Den værste af slagsen er når voksne (?) mænd synger tude-sang. Det er så ynkeligt og forfærdeligt at høre på. Gå væk!

Og her følger så en næsten obligatorisk top 5 over de værste af slagsen. Vi starter med nr. 5:


(Uuuuh, se på os, uuuuuh, it's too laaaaate, piv piv, fuck nu af!)

Nr. 4



(Uha, se mig, uuuh, farlige trommer, det er meget alvorligt, piv piv)


Nr. 3



(Uhada, hun har fået 12 igen, uuuh, jeg ved ikke hvor hun har det fra, men det skal i hvert fald være meget sørgeligt alligevel, uuuh, Piv Piv!!)

Nr. 2



(Uhh, tromme tromme, klaver klaver, uuuh,føj! Det er noget af det mest ulidelige at høre på, ta jer dog sammen!)

Nr. 1



(Min engel-min engel-min engel
forevigt-forevigt-forevigt
Jeg elsker-jeg elsker-jeg elsker
kun dig, farvel
Min engel-min engel-min engel
forevigt-forevigt-forevigt
Jeg elsker-jeg elsker-jeg elsker
kun dig, farvel min engel)

Rasmus Seebach fortjener naturligvis to pladser på denne liste!

No comments:

Post a Comment