28.12.09

Gagah!




En kunstner der bliver ved med at fascinere mig er frøken Stefani Joanne Angelina Germanotta. Ja, Lady Gaga.
Hun rør mig slet ikke med sin musik. Jo, jeg har da danset rundt til 'Just Dance' og nynner med på 'Paparazzi' når den kommer forbi min opmærksomhed. Selvom hun nok er en af de bedst sælgende kunstnere i år har hun ikke lavet noget musik jeg rigtig gider at sætte mig ned og lytte til. Til tider er hun faktisk super irriterende at høre på.
Grunden til at jeg har et svagt punkt for hende alligevel er hendes stil. Så enkelt kan det gøres. Gang på gang tænker man "Åh, hva har hun nu gang i" og jeg elsker det.
Jeg tror fuldstændigt på at hun også langt ud i fremtiden vil være et ikon der chokerer.
Hendes drabelige optræden ved MTV's Video Music Awards i år er nok en der sent vil blive glemt.


For det meste møder man kun Gaga-fænomenet i radioen, og det er synd. For der har hun kun musikken, og den gider jeg ikke rigtig.
Thumbs up til hendes garderobe!















(Ja, det er dronningen hun hilser på i latex på sidste billede.)
Det er vildt hvor mange forskellige stilarter hun kan slippe afsted med.









(Og ja, billederne er fuldstændigt hapset fra Ekstra Bladets Gagagalleri.)

Location:Klosterporten,Holbæk,Danmark

No comments:

Post a Comment